Thursday, February 17, 2011

17 February 2011

Hari ni adalah hari gembira aku....bila pertama kali aku dapat pegang dan bawa kereta baru ku....wahhhh!!!teruja sgt...sbb kereta ni milik aku.hehehehehe...dan pertama2 nak ucap terima kasih kat abg....terima kasih yg tak terhingga.kerana abg aku dpt beli kereta ni,kerana abg aku dpt merasa bawa kereta ni,semuanya kerana abg.....tq abg...muahhhh!!!

Dan anak2 paling gembira sbb dpt naik kereta ibu...kereta ayah hari ni hantar service la...jd naik kereta baru ibu..adam cakap esok pergi sekolah nk naik kereta ibu...wahhh!!!teruja sgt.

so mlmni tak sempat nk upload gmbr kereta...esok kalau ada masa bolehla upload.lama dh tak upload apa2 cerita kt blog.bzzzzzz!!!!!Insya Allah kalau boleh nk bercerita kt sini...hal anak2 yg membesar dgn baik.

No comments:

Post a Comment